Wednesday, May 23, 2007

Adjö Veronica Mars


Så var det slut. Sista avsnittet kändes verkligen inte som ett av de bättre. Hela Castle grejen var högst märklig. Fick liksom inte något riktigt slut. Hörde att Rob Thomas som gjort serien inte ville göra det lätt för CW, när de skulle bestämma om serien skulle fortsätta, och inte ville spela något serieslut. Tråkigt tycker jag. Hade varit bättre att vi fick ett bra slut än de här. Kul i alla fall att Veronica och Logan fick en glad scen ihop så där på slutet.

Ryktet säger ju att det ännu finns hopp att vi ser Kristin Bell tillsammans med Rob Thomas i något projekt till hösten men att Veronica är helt slut.

Tråkigt. Jag tycker att Veronica har varit en av de bättre serierna de senaste säsongerna. Minns hur jag verkligen gillade första avsnitten. Som ett Buffy möter Parker Lewis tror jag att jag sa till mina vänner när jag försökte få dem att börja titta. Så även om den har tappat lite från säsong ett så är det ändå en av de serier som jag verkligen gillat att följa och det känns lite tråkigt att behöva säga adjö.

Jag hoppas lite piloten till Veronica Mars som nykomling på FBI läcker ut snart. Kan bli kul att se.

No comments: